Ünlüler evsiz olsaydı?

Hiç televizyonlardaki şaşaalı yaşantılarına bakıp da Holywood yıldızlarının bir gün evsiz bir konuma gelebilecekleri aklınıza geldi mi? Şahsen ben düşünmemiştim -Türkiye’de olur böyle şeyler- ama sabah bir haber okurken gördüm bunu. Dedim bir girip bakayım. Photoshop Amca yardımıyla ünlüleri evsiz, dilenci gibi şekillere sokmuşlar. Kategoriye de “Poor Celebrities” yani “Fakir Ünlüler” adını vermişler. İyi de olmuş güzel de olmuş taam mı :) Bir de siz bakın istedim. Ayrıca sadece bu çalışmalar yok sitede, bir çok Photoshop çalışması da mevcut.

Evsiz Bill Gates
Evsiz Bill Gates
Diğer ünlüleri ve siteyi merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. değişik ve ilginç bir çalışma olmuş. Olmaz bir gün olur bu ihtimal hep var hepte olacak

    YanıtlaSil
  2. sadece gündem değiştirme ünlülerin kendini ön plana çıkartıp kendinden söz ettirmesinden başka bir şey değil. Eskidenmiş işini iş amacıyla yapan ünlüler şimdikiler sadece para konuşuyor

    YanıtlaSil